شما هم دلتون تنگ شده عايا؟
 
درباره وبلاگ


سلام دوستاى عزيزم من:يه دختر احساساتى،مغرور،شيطون،يه بار ديگه هم شيطون و شوخ هستم اينجا درباره ى عشقم به کشتى کج،خاطراتم و...مطلب ميزارم از طرفداراى قديمى کشتى کج وعاشق دميزم تو زمينه ى موسيقى و نقاشى استعداد دارم... و با کشتى کج زندگى ميکنم اميدوارم لحظات خوبى رو توى وبم سپرى کنيد...به لينکامم سر بزنيد مطمئن باشيد دنيا چپ نميشه...باى باى


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 68796
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 228
تعداد آنلاین : 1

my awesome house & themiz
خونه ى من و دميز
چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:, :: 19:10 ::  نويسنده : Awesome!shima
سلام!امتحانا که تموم شدن راحت شديم... حالا که درس مرس نداريم،اصن حس آپ کردن نيس...وقتى درس داشتم حس همه چى بود،جز درس.ساناااااااااااااااااز؟؟؟؟رهاااااااااااااااا؟؟؟بلاتويييييييييييييييييينز؟؟؟دلم خععععلى براتون تنگ شده...وحشتناک....دارين اين پستو ميخونيد عايا؟؟؟؟؟؟؟

نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت15:50---3 تير 1392
سلام بی معرفت یه سری به ایمیل بزنچشم حتمن سر ميزنم بامعرفت آخه خراب بود خو

raha
ساعت14:45---30 خرداد 1392
چه نقشه ای نامردا؟؟؟پاسخ:هيچى زياد مهم نبود ميخواستم پشت در برات کمين کنم با ماهيتاوه بزنم تو سرت....همين!

raha
ساعت21:30---29 خرداد 1392
نیستی نه؟؟؟

پس منم میرم...

ولی فردا میام...

بااااااااااااااااااااااای شیما جونم

باوشه فردا بيا وب حسين شايدم من نبودم به بچه ها هم بگو.....بايييييييييييييى


raha
ساعت21:27---29 خرداد 1392
خوبی؟؟؟

دلم برات تنگیده بوووووووووود
بعله تو خوبى؟ نمياى ديگه نت نه؟؟؟اگه بدونى واست چه نقشه هايى کشيديييييييييم.......


raha
ساعت21:26---29 خرداد 1392
سلااااااااااااااااااااام شیما جوووونسلاااااااااااااام رها جون

بلاتوینز
ساعت18:41---24 خرداد 1392
سلام شیما جون جون جونم برگشتی؟یه وب ج زدم بیاببینش حتما راستی یه چیزی تبادل لینک کنیم؟
سلام عزيز دلم خوبى تو؟؟؟
منم ميخوام اين وبمو حذف کنم بيام تو وب خودم و خودت. ديه حوصله اينو ندارم اگه هم کار خصوصى داشتى بهم ميل بزن

تو اون يکى وبت هم نظر دادم killed


ساناز
ساعت1:05---22 خرداد 1392
سلام هستی من اومدمااااا راستی یه نظر گذاشته بودم اینجا نیومده
دير اومدم تو اينجا بودى فک کردى من نيستم من وب حسين بودم فک کردم تو نيستى!


ساناز
ساعت0:39---21 خرداد 1392
سلللللام عللييکک :):):)

امیر
ساعت4:15---20 خرداد 1392
آیا اینجوریه ن اینجوری خنگه عایافضولى عايا؟هر جور دلم بخواد مينويسم خنگ هم هفت جد آبادته:))))

بلاتوینز
ساعت16:23---18 خرداد 1392
سلاااااااااااااااام قالبتو چرا اینجوری کردی قبلیه که بهتر بود اخ چشم ترکید همه چی درهم شده
سلاممممممممم کجا بودى تو اصن معلومه؟؟؟؟؟دلم برات تنگيده بود خعلى هااااا؟؟؟؟؟باعشه باعشه عوضش ميکنم العان!


sheamus
ساعت18:55---1 اسفند 1391
شیمابخدابلدنیستم یعنی اسم اون شخصومیزنم صفحه اول وب دوباره میاداگه میشه همون نوشته ات روبرام ایمیل کن ببخش به زحمت می افتی یک دنیاازت متشکرم
خو اگه من ميتونستم که ميگفتم مگه الان خودت نمينويسى؟؟؟مگه با اين اسم نظر نميدى ؟؟؟زود تا پاکش کنم مياد ديگه.....بخدا الان نميشه منم فردا ديه نيستم


sheamus
ساعت17:51---1 اسفند 1391
راستی اگه نوشتموخوندی وخواستی نظربدی بهم ایمیل بزن نگاه میکنم باآرزوی موفقیت واسه تودرکل زندگیت ودرس هات منتظرتم باباشادباش وبخنددیگه چراناراحتی؟انشااله رسل منیامیزقهرمان بشه وتوهم امتحاناتتوباموفقیت تمام کنی وهمکاریمون روشروع کنیم
مگه نخوندى اين مطلب رو؟؟؟؟؟؟برو بخون که پاکش کنم اسم کشتى گيرى که گفتى تو رسلمانيا عاشقش شدم رو بزن به انگليسى.بخون که پاکش کنم


sheamus
ساعت16:25---1 اسفند 1391
سلام شیمایک خبرخوش فیلترشکنم درست شده وهمچنین ایمیلم هروقت خواستی یک وقتی روتعین کن پای نت باشم تاگفتگوکنیم هرروزظهروشب ایمیل هاموچک میکنم منتظرتم.راستی یک خبرخوب واسه اینکه شادبشی دیشب توراوبعدالمیشن چمبرمیزجونت تویک مسابقه زیباباقانون دی کیوسزاروراشکست داد
باشه...مرسى عزيزم آره خبر خوش رو دقيقا نيم ساعت بعد از بازيشون فهميدم :)))))))))))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: